1. Portal.office.com osoitteesta kirjaudutaan pääkäyttäjän tunnuksilla
2. Käyttäjän lisääminen onnistuu siirtymällä Office 365 hallintakeskukseen
- Aloitussivulta valitse + Lisää käyttäjä
3. Käyttäjän tietoihin:
- Nimi
- etunimi
- sukunimi
- näyttönimi
- käyttäjänimi
- Toimialue (=verkkotunnus)
- jos tilillä on useampi verkkotunnus voi valita alasvetovalikosta halutun tunnuksen kyseiselle tilille
- tarvittavien alias -osoitteiden lisääminen
- Yhteystiedot (vaihtoehtoinen)
- käyttäjälle esim. puhelinnumeron ja osoitteen lisääminen
- Salasana
- vahva salasana, joko itse määritetty tai automaattisesti luotu
- salasana on vaihdettava 90 päivän jälkeen
- käyttäjän on vaihdettava salasana ensimmäisellä kirjautumiskerralla
- Roolit (vaihtoehtoinen)
- järjestelmänvalvojatilin tekeminen tästä
- Tuotteiden käyttöoikeudet
- voi valita halutun käyttöoikeustason, mutta tilin voi lisätä myös ilman käyttöoikeuksia