Freshdesk
Freshdesk tarjoaa innovatiivisen asiakaspalvelun kaikenkokoisille yrityksille.
Freshdesk:n pilvipohjainen tuotepaketti on suunniteltu toimimaan tiiviisti yhdessä yhteistyön lisäämiseksi ja auttamaan tiimejä parempaan yhteydenpitoon ja kommunikointiin asiakkaiden ja työkavereiden kanssa. Tuotteet tarjoavat kokonaisvaltaisen näkymän asiakkaasta, ovat käyttövalmiita, helppokäyttöisiä ja tarjoavat nopean tuoton investoinnille.
49 €/kk
Tikettien hallinnoimisesta on tehty sujuvampaa
- Tiimin postilaatikko
- Agenttien yhteentörmäyksen havaitseminen
- SLA hallinta
- Tiketin kentän ehdottaja
- Tunnistin
- Mukautetun tiketin tilanne
- Skenaarion automatisointi
- Valmiit vastaukset
Ratkaiskaa pulmia yhdessä
Työskennelkää yhdessä tiiminä ratkaistaksenne nopeasti ja tehokkaasti asiakkaiden kohtaamia haasteita.
- Tiimien luokittelu
- Jaettu omistajuus
- Linkitetyt tiketit
- Vanhempi-uudempi (Parent-child) tikettien hallinta
Tue kanavien kautta
Yhdistä ja hallinnoi kaikkea tukeen liittyvää viestintää useista eri kanavista yksittäisellä alustalla.
- Sähköposti
- Puhelin
- Verkkokeskustelu
- Sosiaalinen media
- Verkkosivu
Hallinnoi kenttäsi työvoimaa
Hallitse päittäisiä kenttäpalvelutoimintoja suoraan Freshdesk:ssä.
- Palvelutehtävät
- Palveluryhmät
- Kojelaudan aikatauluttaminen
- Mobiilikentän palvelu
- Asiakkaan allekirjoitus
- Ajan seuranta
Kasvata tiimisi tuottavuutta
Hyödynnä Freshdesk:n sisäänrakennettuja kyvykkyyksiä automatisoidaksesi toistettavia tukikeskuksen tehtäviä.
- Tiketin lähettäminen
- Älykäs tikettien merkitseminen
- Ajan käynnistämä automaatio
- Tapahtuman käynnistämä automaatio
- Automaattinen sähköpostin huomautus
- Omniroute™
Auta asiakkaitasi auttamaan itseään
Luo itsepalvelukokemus asiakkaille tietopohjan ja foorumin kanssa.
- Chatbot, jota vahvistaa Freddy AI
- Auttava pienoisohjelma (Widget)
- Automaattisesti ehdota ratkaisuja
- Sähköposti tietokantaan
- Palautemekanismi
- Ratkaisuartikkelin analytiikka
- Foorumin moderointi
- Foorumin aiheen linkki tikettiin
Mittaa ja paranna tehokkuutta
Tunnista ongelmat, suunnittele perustuen mittareihin ja kehitä tukikeskuksen suorituskykyä.
- Järjestetyt raportit
- Asiakkaan tyytyväisyyden arvostelut
- Kojelaudat
- Mukautetut raportit
- Aikatauluta raportit
- Pienoisohjelman (Widget) mukauttaminen
Täydennä mukauttamisen kyvykkyyksiä
Mukauta työnkulkujasi, asiakasportaalia, agentin rooleja ja muita asioita tehdäksesi tukikeskuksesta omannäköisesi.
- Portaalin mukautus
- Mukauta agentin rooleja
- Mukautettu URL
- Mukautetut sovellukset
- Asiakassegmentit
Huipputason tietoturva
Freshdesk varmistaa yritystason turvallisuuden ominaisuuksilla ja kattavilla verkostojen, järjestelmien sekä säännösten noudattamisen tarkastuksilla suojellakseen tuotettamme ja alustaamme.
- Mukautetut SSL sertifikaatit
- IP ja verkosto rajoitukset
- Identiteetin ja pääsyn hallinta