Microsoft Project
Tutustu yksinkertaiseen, tehokkaaseen ja uudistuneeseen Projectiin, joka sopii kaikille.
Säilytä asiat järjestyksessä ja kontrollissa. Hallinnoi kaikkea aina pienistä projekteista isoihin hankkeisiin. Pystyt olemaan minkä tahansa projektin johtaja tehokkaan, helposti käytettävän sovelluksen avulla.
- Mahdollisuus tehdä projektinhallinnasta helppoa.
- Saavuta aikatauluihin liittyvät tavoitteet.
- Edistä visiotasi ja tuloksia liiketoimintatiedoilla.
11,30 €/kk/käyttäjä (+alv)
Kaikki
ohjelmistot yrityksellesi
Project Plan 1
- Luo uudet projektit helposti
- Ruudukkonäkymä, jossa projektien hallinta käy helposti
- Aikajanatoiminto, jonka avulla deadlinet pysyvät hallinnassa
- Työtehtävien aikataulutus
- Lue lisää
11,30 €/kk / käyttäjä (+alv)
Project Plan 3
Plan 1:n lisäksi:
- Raportointityökalut
- Etenemissuunnitelmien laatiminen
- Ajankäytön erittely
- Resurssien hallinta
- Työpöytäsovellus (max. 5 tietokoneelle)
- Lue lisää
33,80 €/kk / käyttäjä (+alv)
Project Plan 5
Plan 3:n lisäksi:
- Portfolion hallinta ja optimointi: vertaile projektiehdotuksia
- Vertaile projektiehdotuksia organisaatiotasolla
- Tarkastele ja vertaile miten resursseja on käytetty projektien aikana
- Lue lisää
61,80 €/kk / käyttäjä (+alv)
Tilausohje
Voit tilata palvelun
Verkkokaupasta (suositus)
Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)
1) Valitse tuote
Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.
Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle.
2) Hyväksy tilaus ja maksa
Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.
Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.
Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.
3) Saat tunnukset palveluun
Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.
Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.
Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua
Laskutus ja maksuvaihtoehdot
Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti.
Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.
Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin.
Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.
Verkkolasku (0€)
Suositus
Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut.
Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.
Luottokortti (0€)
Suositus
Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.
Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.
PDF-lasku sähköpostiin (2€)
Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.
Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.
Lasku kirjeenä (5€)
Ei suositella
Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.
Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.
Sopimusehdot
Sopimuskausi
Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)
Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.
Laskutuksen ajankohta
Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.
Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.
Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).
Irtisanominen
Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa.
Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.