Microsoft Azure Information Protection

Suojaa tärkeät tietosi entistä paremmin – milloin tahansa ja missä tahansa.

Tue organisaation sisäistä ja ulkoista yhteistyötä suojaamalla arkaluontoiset tiedot, salaamalla ne, rajoittamalla käyttöoikeuksia ja integroimalla ne Office-sovellusten suojaukseen.

2,30 €/kk

0+
asiakasta luottaa

Kaikki

ohjelmistot yrityksellesi

0+
asiakaspalvelu

Luokittele tietosi herkkyyden perusteella

Määritä käytännöt luokittelemaan, merkitsemään ja suojaamaan tiedot sen arkaluonteisuuden perusteella. Azure Information Protection -luokitus on täysin automaattinen, käyttäjien ohjaama ja suositusten mukainen.

Pidä tietosi suojassa

Lisää luokituksia ja suojaustietoja tietojen jatkuvaan suojaamiseen – varmista, että ne pysyvät suojattuina riippumatta siitä, mihin ne on tallennettu tai kenelle ne jaetaan.

Lisää näkyvyyttä ja hallittavuutta

Seuraa jaettujen tietojen toimintaa ja peruuta käyttöoikeus tarvittaessa. IT -tiimisi voi käyttää tehokasta kirjaamista ja raportointia seuratakseen, analysoidakseen ja perustellakseen tietoja.

Tee yhteistyötä turvallisemmin muiden kanssa

Jaa tiedot turvallisesti työkaverien, asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa. Määritä, kuka voi käyttää tietoja ja mitä he voivat tehdä tiedoilla. Voit esimerkiksi sallia tiedostojen tarkastelun ja muokkaamisen.

Helppokäyttöinen

Tietojen luokittelun ja suojauksen hallintatoiminnot on integroitu Microsoft Officeen ja yleisiin sovelluksiin. Sisäiset ilmoitukset, kuten suositeltu luokitus, auttavat käyttäjiä tekemään oikeita päätöksiä.

Joustavuus käyttöönotossa ja hallinnassa

Suojaa tietosi riippumatta siitä, onko ne tallennettu pilveen tai paikallisiin infrastruktuureihin. Voit halutessasi valita, miten salausavaimiasi hallitaan, mukaan lukien: Tuo oma avain (BYOK) ja Pidä oma avain (HYOK).

Azure Information Protection Premium P1

2,30 €/kk

Suojaa yrityksen tiedot mahdollistamalla entistä paremman suojauksen yrityksen resursseille ja ottamalla käyttöön arkaluontoisten tietojen suojauksen jakamisen sekä organisaation sisällä että sen ulkopuolella.

Eikö löydy sopivaa?

Ota yhteyttä myyntiimme. Käydään läpi teidän tarve ja etsitään sopiva ratkaisu.

Ota yhteyttä >>

tai soita: 010 841 5665

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.