Kaikki
ohjelmistot yrityksellesi
Microsoft Dynamics 365 applikaatiot
Microsoft Dynamics Business Central toimii yhtenä ohjelmistoja, joka yhdistää dynamics 365 applikaatioiden tuotteita pienille ja keskisuurille yrityksille. Business Central tarjoaa yhden ohjelmiston, jonka kanssa pk-yritys voi hallita kaikkia yrityksen osa-alueita asiakaspalvelusta myyntiin ja toimitusketjuun.
Business Centralin lisäksi Microsoft Dynamics 365:stä on kuusi eri applikaatiota: Sales, Finance, HR, Commerce, Project Management, Service ja Customer Insights.
Dynamics salesin kanssa saat luotua myyntiprosesseja ja myynnin automaatiota. Automaation ja prosessien lisäksi sales mahdollistaa liidien hallinnan, tarjoukset, tilaukset, laskutmyyntiraportit ja ennusteet. Salesista on professional, premium ja enterprise versiot. Financen avulla parannat taloushallinnon prosesseja, ennustat kassavirtaa ja asiakkaiden maksuja luotettavasti. HR:n kanssa optimoit henkilöstöhallinnon ohjelmat ja uudistat työntekijäkokemuksen.
Dynamics commercen avulla teet yhtenäisiä, yksilöllisiä sekä sujuvia ostokokemuksia. Project management on projektienhallintatyökalu, joka yhdistää projektiliiketoimintasi osa-alueet yhteen sovellukseen. Service taas keskittyy asiakaspalveluun. Service auttaa sinua tarjoamaan yhtenäisen, saumattoman ja kokonaisvaltaisen asiakaspalvelukokemuksen eri kanavissa. Customer Insights yhdistää markkinoinnin ja datan yhteen alustaan.
Tilausohje
Voit tilata palvelun
Verkkokaupasta (suositus)
Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)
1) Valitse tuote
Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.
Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle.
2) Hyväksy tilaus ja maksa
Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.
Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.
Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.
3) Saat tunnukset palveluun
Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.
Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.
Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua
Laskutus ja maksuvaihtoehdot
Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti.
Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.
Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin.
Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.
Verkkolasku (0€)
Suositus
Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut.
Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.
Luottokortti (0€)
Suositus
Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.
Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.
PDF-lasku sähköpostiin (2€)
Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.
Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.
Lasku kirjeenä (5€)
Ei suositella
Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.
Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.
Sopimusehdot
Sopimuskausi
Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)
Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.
Laskutuksen ajankohta
Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.
Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.
Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).
Irtisanominen
Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa.
Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.