Glances

Aiheuttaako useiden eri ohjelmistojen samanaikainen käyttö kaaosta?

Glances näyttää yhdessä, selkeässä näkymässä kaikkien eri ohjelmistoiden tapahtumat ja pystyt työskentelemään paljon järjestelmällisemmin. Tietojen etsiminen eri sovelluksista vie aikaa ja heikentää työtehokkuutta. Glances yhdistää kaikki ohjelmistosi turvallisesti ja tarjoaa yksinkertaistetun näkymän kaikesta tiedosta reaaliajassa.

Alk. 12 €/kk/käyttäjä (+ alv)

0+
asiakasta luottaa

Kaikki

ohjelmistot yrityksellesi

0+
asiakaspalvelu

Näin pääset alkuun Glancesin kanssa (Eng.)

Glances yleiskatsaus (Eng.)

Kuluuko kaikki aikasi asiakastietojen etsimiseen?
Saat selkeän kuvan yhteystiedoistasi

Sovellusten lataaminen, klikkailu ja välilehtien vaihtaminen yhteystietojesi oleellisten tietojen tarkastelemiseksi on aikaa vievää puuhaa.

Suoraan selaimessa toimiva Glances voi säästää 30–60 sekuntia kussakin tehtävässä näyttämällä sinulle yhdestä paikasta asiakasdatasi reaaliajassa kaikista suosikkisovelluksistasi ja -alustoistasi.

Etkö ole varma mitä pitäisi tehdä seuraavaksi?
Saat selkeän kuvan päivittäisistä työtehtävistäsi

Työpäivän aloittaminen voi tuntua kaoottiselta, kun pallottelet tiimin viestien, sähköpostien ja projektien kesken.

My Daily Glances on henkilökohtainen näkymäsi, joka näyttää tiedot kaikista sovelluksistasi yhdessä paikassa, joten tiedät aina missä järjestyksessä työtehtävät pitää hoitaa.

Integraatiot

Glances on integroitavissa mm. näihin ohjelmistoihin:

Pipedrive, Freshdesk, Gmail, Asana, ActiveCampaign ja monta muuta.

Starter

12 €/kk (+ alv)

  • Yhdistä rajaton määrä sovelluksia
  • Näet kaiken relevantin datan
  • Turvallinen datan siirrettävyys
  • Kerättyä dataa ei säilytetä
  • Yksittäinen admin login
  • Kustomoitavat näkymät

Professional

25 €/kk (+ alv)

  • Starter +
  • Toimintojen suorittaminen muissa sovelluksissa
  • Syvällisempi data insight
  • Eri käyttäjäroolien määrittäminen
  • Rajattomasti admin käyttäjiä

Enterprise

Kysy lisää

  • Professional +
  • Kustomoitavat kojelaudat ja näkymät
  • Custom hakutoiminnot
  • Käyttöoikeuksien yksityiskohtainen määrittäminen
  • Eritasoiset admin roolit
  • Single sign-on

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.