Topaasia
Ryhmien keskusteluttamista ja kehittämistä helposti työyhteisöpeleillä
Topaasia on pelillistetty fasilitointialusta, jolla pidetään helposti osallistavia keskustelu-, ja kehittämissessioita ryhmille etänä-, läsnä ja hybridinä.
Topaasia mahdollistaa keskustelukulttuurin ja jatkuvan kehittymisen toteuttamisen helposti ilman merkittävää fasilitointiosaamista. Pelisessiot ovat osallistujille mielekkäitä, johtavat konkretiaan ja ajallisesti tehokkaita. Palvelu sisältää yli 35 ammattilaisten tekemää pelisisältöä erilaisiin kehittämisen tarpeisiin.
Alk. 99 €/kk yhdelle pelinjohtajalle (+ alv)
Kaikki
ohjelmistot yrityksellesi
Basic
Alk. 99 €/kk yhdelle pelinjohtajalle (+ alv)
- Käytössä kaikki julkiset Topaasia – pelit (+35kpl)
- Pelaa ja fasilitoi rajattomasti niin monen tiimin kanssa kuin haluat
- (Tiimien) esihenkilöille, valmentajille, muutosagenteille ja fasilitaattoreille erilaisiin fasilitointitarpeisiin ja tiimien kehittämiseen.
- Topaasia Hallintapaneeli & raportointityökalut
- Tilaukset 1-5 pelijohtajalle kuukausittain tai vuosittain
Eikö löydy sopivaa?
Ota yhteyttä myyntiimme. Käydään läpi teidän tarve ja etsitään sopiva ratkaisu.
Ota yhteyttä >>
tai soita: 010 841 5665
Tilausohje
Voit tilata palvelun
Verkkokaupasta (suositus)
Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)
1) Valitse tuote
Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.
Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle.
2) Hyväksy tilaus ja maksa
Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.
Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.
Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.
3) Saat tunnukset palveluun
Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.
Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.
Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua
Laskutus ja maksuvaihtoehdot
Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti.
Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.
Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin.
Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.
Verkkolasku (0€)
Suositus
Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut.
Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.
Luottokortti (0€)
Suositus
Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.
Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.
PDF-lasku sähköpostiin (2€)
Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.
Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.
Lasku kirjeenä (5€)
Ei suositella
Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.
Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.
Sopimusehdot
Sopimuskausi
Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)
Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.
Laskutuksen ajankohta
Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.
Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.
Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).
Irtisanominen
Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa.
Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.