Tool4pro®

Säästä aikaa ja rahaa! Tool4pro® on teollisuuden reaaliaikainen töiden- ja projektienhallintasovellus

Unohda paperidokumentit ja sekalaiset taulukot. Suunnittele ja toteuta erilaisia projekteja, hallitse töitä ja työlupia digitaalisella sovelluksella. Tool4pro on räätälöitävissä kaikille toimialoille. Sovelluksen avulla kaikki osapuolet saavat reaaliaikaisen tiedon, joka helpottaa töiden hallintaa. Tool4pro:lla säästät rahaa ja kehität työturvallisuutta.

Tool4pron käytöstä hyötyvät kaikki projektin osapuolet! Kun henkilöstö hallitsee kokonaisuudet paremmin reaaliaikaisen tiedon avulla, työn stressaavuus vähenee ja työtyytyväisyys paranee!

Alk. 490 €/kk +alv

0+
asiakasta luottaa

Kaikki

ohjelmistot yrityksellesi

0+
asiakaspalvelu

Tool4pro

Alk. 490 €/kk +alv

  • Hallitse kaikkien osapuolten työt reaaliajassa digitaalisella sovelluksella ilman sekalaisia taulukoita ja paperisia dokumentteja.
  • Muuta paperiset työluvat sähköiseksi.
  • Hallitse työturvallisuutta paremmin tehtäväkohtaisten ohjeiden ja töiden välisten riippuvuuksia avulla.
  • Vapauta resursseja raportoinnista työntekemiseen.
  • Hallitse sovelluksella kaikki erilaiset työlistat järjestelmällisesti.
  • Realisoi hyödyt välittömästi käyttäjäystävällisellä ja nopeasti käyttöönotettavalla sovelluksella.

Eikö löydy sopivaa?

Ota yhteyttä myyntiimme. Käydään läpi teidän tarve ja etsitään sopiva ratkaisu.

Ota yhteyttä >>

tai soita: 010 841 5665

Tilausohje

Voit tilata palvelun 

Verkkokaupasta (suositus)

Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)

Puhelimella 010 841 5665

1) Valitse tuote

Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.

Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle. 

2) Hyväksy tilaus ja maksa

Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.

Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.

Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.

3) Saat tunnukset palveluun

Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.  

Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.

Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua

Laskutus ja maksuvaihtoehdot

Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti. 

Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.

Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin. 

Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.

Verkkolasku (0€)

Suositus

Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut. 

Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.

https://verkkolaskuosoite.fi/

Luottokortti (0€)

Suositus

Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.

Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.

PDF-lasku sähköpostiin (2€)

Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.

Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.

Lasku kirjeenä (5€)

Ei suositella

Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.

Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.

Sopimusehdot

Sopimuskausi

Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)

Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.

Laskutuksen ajankohta

Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.

Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.

Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).

Irtisanominen

Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa. 

Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.