SaaS-palveluiden hallinta ja tilaaminen yhden palvelupisteen kautta
Sadan työntekijän asiantuntijayrityksellä voi olla käytössä jopa 50 jatkuvaa palvelua. Näiden hallinta on usein organisoitu, mutta harvoin hyvin. Omistajuuden ja vastuut muuttuvat ja hallintakaaos lisääntyy kun yritys kasvaa. Näkyvyys kokonaisuuteen on puutteellinen.
SaaShop tarjoaa keskitetyn ohjaustaulun, josta pääsee näkemään koko yhtiön jatkuvat palvelut. Kun keskität laskutuksen kulkemaan SaaShop:in kautta, saat kaupan päälle näkyvyyden koko palvelupinoon, reaaliaikaisesti tottakai.

Keskitetty ohjaustaulu antaa näkyvyyden
Keskitetty ohjaustaulu on paikka josta yhtiön päättäjät ja tuoteomistajat voivat tarkastaa yrityksen käytössä oleva sovellukset ja niistä aiheutuva kustannukset. Se on reaaliaikainen näkymä yrityksen jatkuviin palveluihin ja kertoo myös koska palvelu on tilattu ja koska sen sopimus on uusiutumassa.
Käyttäjien lisääminen ja poistaminen vaivattomasti
Uusi ihminen aloittaa. Hänelle pitää luoda tunnukset useaan eri järjestelmään, joiden hallintavastuu on eri ihmisten takanan. Helpompi ratkaisu on syöttää ihmisen tiedot kerran SaaShop -palveluun käyttäjäprofiilina ja valita mitkä palvelut hänelle laitetaan päälle ja SaaShop -palvelukerros hoitaa avaukset nopeasti, oikeilla tiedoilla ja turvallisesti.