Kameleon 365
Nosta tiimisi suorituskykyä ja pidä asiakirjasisältösi tehokkaasti ajan tasalla
Kameleon 365 poistaa tehokkaasti turhaa työtä ja inhimillisiä virheitä sekä pitää huolta ajantasaisuudesta, sovituista tallennuspaikoista sekä tietoturvasta.
- Yhdenmukaiset, ajantasaiset ja vaikuttavat asiakirjasisällöt
- 30% tehokkaampaa asiantuntijatyötä
- Tietoturvalliset ja jäljitettävät työ- ja asiakasdokumentit
- Yhtenäiset toimintatavat ilman ohjeita
99 €/kk
* Tarvitaan Microsoft 365 ohjelma. Ei toimi MacOS -käyttöjärjestelmällä.
Kaikki
ohjelmistot yrityksellesi
Kameleon 365 ratkaisee nämä ongelmat
Olisiko sinulla siis minulle töitä?
Hei, minä olen Kameleon 365. Autan asiantuntijoita suoriutumaan päivittäisestä asiakirjojen hallinnasta jopa 30%:ia tehokkaammin ja keskittymään vaikuttaviin sisältöihin. Olen helppo ja fiksu työkaveri, joka tuo tullessaan tehokkaat yhteiset toimintatavat.
P.s. Haittaako vaikka en ole ihminen?
Paras tapa tehdä asiakirjoja
Kameleon nostaa tiimisi suorituskykyä ja pitää asiakirjasisältösi tehokkaasti ajan tasalla
Tehokkaamman ja fiksumman tietotyön arki on jo täällä. Arvokasta aikaa vapautuu, kun yhteisten työtapojen, prosessien ja asiakirjasisältöjen hallinta on automatisoitu turvatusti. Kameleon 365 antaa jokaiselle mahdollisuuden luoda brändisi mukaista, laadukasta sisältöä. Sisältölähettiläänä Kameleon 365 tuo tiimillesi tehokkaat työtavat ja huolehtii puolestasi asiakirjasisältöjen hallinnasta Mikään ei ole enää hukassa, koska Kameleonin sisäinen äly ohjaa tallennusta ja löydettävyyttä. Siksi se poistaa tehokkaasti turhaa työtä ja inhimillisiä virheitä sekä pitää huolta ajantasaisuudesta, sovituista tallennuspaikoista sekä tietoturvasta.
Kameleon 365
99 €/kk
2-20 käyttäjää, 5 tärkeintä asiakirjaa
Vie Kameleonin avulla tärkeimmät dokumenttisi ja asiakirjasisältöpohjat suoraan Office-ohjelmiin.
- Yhtenäiset ja ajantasaiset master tiedostot tiimillesi
- Tietoturvallinen, yritysilmeen mukaan määritetty asiakirjarakenne
- Raportointi ja analytiikka
Kameleon 365 Smart
197 €/kk
2-20 käyttäjää, 5 tärkeintä asiakirjaa
Automatisoi Kameleonin avulla asiakirjakohtaisesti määritetty ohjattu tallennus haluttuun Sharepoint- tai Teams-työtilaan
Kaikki Kameleon 365 ominaisuudet +
- Metatiedoitus ja tallennusautomaatiot
- Yhtenäiset ja ajantasaiset master tiedostot tiimillesi
- Tietoturvallinen, yritysilmeen mukaan määritetty asiakirjarakenne
- Raportointi ja analytiikka
Tilausohje
Voit tilata palvelun
Verkkokaupasta (suositus)
Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)
1) Valitse tuote
Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.
Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle.
2) Hyväksy tilaus ja maksa
Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.
Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.
Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.
3) Saat tunnukset palveluun
Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.
Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.
Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua
Laskutus ja maksuvaihtoehdot
Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti.
Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.
Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin.
Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.
Verkkolasku (0€)
Suositus
Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut.
Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.
Luottokortti (0€)
Suositus
Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.
Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.
PDF-lasku sähköpostiin (2€)
Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.
Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.
Lasku kirjeenä (5€)
Ei suositella
Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.
Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.
Sopimusehdot
Sopimuskausi
Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)
Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.
Laskutuksen ajankohta
Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.
Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.
Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).
Irtisanominen
Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa.
Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.