Asana
Helppoa projektinhallintaa ilman kiireen tuntua.
Pienistä yksityiskohdista isojen kokonaisuuksien hallintaan, Asanan avulla onnistut projekteissasi.
Pääset helposti vauhtiin projektiesi parissa Asanan ilmaisversiolla.
- Aseta ja valvo tavotteita
- Seuraa projekteja edistyneen Gantt Chart- toiminnon avulla
- Seuraa tärkeimpien projektien edistymistä reaaliajassa
- Valvo miten paljon työtehtäviä tiimin henkilöiden kesken on jaettu
Alk. 0 €/kk
Asana
Helppoa projektinhallintaa ilman kiireen tuntua.
Pienistä yksityiskohdista isojen kokonaisuuksien hallintaan, Asanan avulla onnistut projekteissasi.
- Aseta ja valvo tavotteita
- Seuraa projekteja edistyneen Gantt Chart- toiminnon avulla
- Seuraa tärkeimpien projektien edistymistä reaaliajassa
- Valvo miten paljon työtehtäviä tiimin henkilöiden kesken on jaettu
Alk. 0 €/kk
Kaikki
ohjelmistot yrityksellesi
Pidä projektisi hallinnassa (Eng.)
Asana projektinhallinnan ominaisuudet
Voit luoda omat projektiosiot jokaiselle tiimille
Integraatiot
Yksi alusta projektien ja työnkulkujen hallintaan
Asana on integroitavissa käytetyimpien ohjelmistojen kanssa
mm. Microsoft, Google, Zapier, Pipedrive, ja yli 100 muuta ohjelmistoa.
Pipedrive -integraatio
Asana ja Pipedrive -integraatio luo Asana -tehtävän tai -projektin automaattisesti, kun aloitat, suljet tai siirrät sopimuksen tiettyyn vaiheeseen myyntiputkessasi.
Onnistunut myynti ei aina pääty myyntiprosessiin. Kun yhdistät Asanan Pipedriveen, luot yhtenäisen viestintäkanavan myynnin ja muiden elintärkeiden prosessien välille, mikä johtaa vahvempaan tiimityöhön ja tyytyväisempiin asiakkaisiin.
Pipedrive -integraatio
Asana ja Pipedrive -integraatio luo Asana -tehtävän tai -projektin automaattisesti, kun aloitat, suljet tai siirrät sopimuksen tiettyyn vaiheeseen myyntiputkessasi.
Onnistunut myynti ei aina pääty myyntiprosessiin. Kun yhdistät Asanan Pipedriveen, luot yhtenäisen viestintäkanavan myynnin ja muiden elintärkeiden prosessien välille, mikä johtaa vahvempaan tiimityöhön ja tyytyväisempiin asiakkaisiin.
Tilausohje
Voit tilata palvelun
Verkkokaupasta (suositus)
Sähköpostilla asiakaspalvelusta (asiakaspalvelu tekee tilauksen järjestelmään)
1) Valitse tuote
Valitse tuoteversio. Tee siihen liittyvät valinnat kaupan ostovaiheessa. Näitä voivat olla käyttäjämäärä tai ylimääräiset ominaisuudet.
Suositus: Kysy asiakaspalvelusta jos et ole varma mikä versio sopii sinulle.
2) Hyväksy tilaus ja maksa
Syötä omat tietosi oikein ja hyväksy tilaus. Tämän jälkeen valitse sinulle sopiva maksutapa.
Valitse maksutapa ja maksa ensimmäinen sopimuskausi.
Suositus: Maksa ensimmäinen tilaus suomalaisen pankin verkkomaksulla tai luottokortilla – saat palvelut nopeasti käyttöön.
3) Saat tunnukset palveluun
Saat palvelun käyttöön tarvittavat tunnukset.
Saat myös suomenkielisen tukipalvelun yhteyshenkilön joka auttaa tarvittaessa.
Suositus: Ole yhteydessä asiakaspalveluun jos tarvitset apua – olemme auttamassa sinua
Laskutus ja maksuvaihtoehdot
Ensimmäisen sopimuskauden maksat tilauksen yhteydessä verkkokaupassa. Maksutapoja ovat pankkien verkkomaksut ja luottokortti.
Ensimmäisen tilauksen ja maksun jälkeen voit valita kaikille palveluille yhteisen laskutustavan.
Laskutustavan kustannus perustuu sen aiheuttamiin kustannuksiin.
Laskutustapaa voit koska vain muuttaa itsepalvelukonsolissa.
Verkkolasku (0€)
Suositus
Helppo, varma ja edullisin tapa maksaa laskut.
Voit määrittää verkolaskuosoitteen itsepalvelukonsolissa myös tilauksen jälkeen.
Luottokortti (0€)
Suositus
Jos tilillä on katetta ja kortti on tallessa, tämä on helpoin tapa maksaa laskut.
Järjestelmä veloittaa suoraan korttia joka kuukausi käytettyjen ohjelmistojen perusteella.
PDF-lasku sähköpostiin (2€)
Voit myös tilata laskun PDF:nä sähköpostiosoitteeseen jolla teet tilauksen.
Emme kuitenkaan suosittele tätä tapaa, kuin poikkeustilanteissa.
Lasku kirjeenä (5€)
Ei suositella
Vanhanaikainen ja kallis tapa maksaa laskut – se on kuitenkin vaihtoehto.
Emme suosittele tätä maksutapaa kirjepostista johtuvien epävarmuuksien ja kustannusten takia.
Sopimusehdot
Sopimuskausi
Verkkokaupasta tilatessa sopimuskausi on automaattisesti kaikilla tuotteilla 1kk. (Poikkeuksena verkkotunnukset joissa sopimuskausi on vähintään 12kk)
Jos haluat pidemmän sopimuskauden (vaihtoehdot 1,2,3,6 tai 12kk) ole yhteydessä asiakaspalveluun.
Laskutuksen ajankohta
Laskutusjakso on sopimuskauden alkamista edeltävä kuukausi, eli laskutamme palvelut noin kuukautta ennen seuraavan sopimuskauden alkamista.
Tällä varmistamme, että mikäli haluatte irtisanoa palveluita, voimme tehdä sen ilman kuluja päämiesten (ohjelmistojen toimittajat) palveluista.
Laskutusjakso käynnistyy kuukauden ensimmäisenä päivänä. Eräpäivä on kuukauden 14 päivä. Mikäli lasku maksetaan monta päivää eräpäivän jälkeen seuraavaan laskuun tulee muistutuslisä (5€).
Irtisanominen
Voit tehdä yksittäisen palvelun tai kaikkien palveluiden irtisanomisen ennen eräpäivää ilmoittamalla asiakaspalveluun tai sulkemalla palvelun itsepalvelukonsolissa.
Mikäli päätätte kaikki palvelut, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta vältytään odottamattomilta ongelmilta ja mahdollinen siirto toiselle toimittajalle voidaan tehdä oikein.