Kumppanimme Triuvare tarjoaa kokonaisvaltaista IT-tukea. Triuvaren erityisosaaminen on teknisellä asiantuntijapuolella, ja talossa onkin noin 50 asiakaspalveluhenkistä teknistä IT-osaajaa. Uusi yhteistyö Ohjelmistoja.fi:n ja Triuvaren välillä mahdollistaa laajemman palvelun niin meidän kuin Triuvaren asiakkaille – yhdessä pystymme laajentamaan palvelu- ja tuotevalikoimaa puolin ja toisin, jolloin koko verkostolle syntyy win-win-win -tilanne!

Asiakaskokemus on Triuvarella kaiken lähtökohta

Triuvaren päätoimipiste ja toimialue on Tampereella, jonka lisäksi yritys palvelee Vantaalla, Espoossa, Vaasassa ja Oulussa. Läpi toimipisteiden yksi arvo on selvä: Triuvarella panostetaan asiakaspalveluun ja vaivattoman hyvään asiakaskokemukseen.

“Meillä ei puhuta teknistä jargonia, vaan palvelukseemme rekrytään hyviä tyyppejä, joiden kanssa viihdytään ja joilta sujuu laadukas asiakaspalvelu. Teknistä puolta voi aina lisäkouluttaa, mutta asiakaspalvelu lähtee aina ihmisestä”, kertoo Triuvaren toimitusjohtaja Toni Rantanen.

Teknisten asiantuntijoiden suuri määrä takaa nopean asiakaspalvelun ja IT-tuen, joten asiakas saa apua nopeasti.

“Kun yrityksessä on IT-ongelma päällä, niin tyypillisesti on jo hätä ja hermotkin on ehkä mennyt. Tässä tilanteessa on tärkeä, että apua saa heti, eikä joudu yhdistämiskierteeseen. Meillä menee keskimäärin 18 sekuntia soitosta siihen, että luuriin vastaa asiantuntija, joka osaa ratkaista ongelman. Asiakaspalvelussa on siis IT-osaaja linjoilla heti ensimmäisestä kerroksesta lähtien. Wau-elämys on se, minkä haluamme tuottaa”, Rantanen jatkaa.

Huolettomat IT-palvelut kuukausimaksulla

Triuvaren palveluista erityisesti Huoleton™ Premium saattaa kiinnostaa lukijoitamme ja asiakkaitamme. Kyseessä on asiakasorganisaation ulkoistettuna IT-tukena toimiva palvelu, joka tekee jatkuvaa kehityskohteiden paikantamista ja ongelmien ennaltaehkäisyä. Palvelu toimii kiinteällä kuukausimaksulla ja laitemäärään perustuva hinnoittelu on hyvin selkeä. IT-kulut ovat näin budjetoitavissa ja täysin ennustettavissa.

“IT-tukihan tyypillisesti perustuu tuntihinnoitteluun ja laskutus tapahtuu työmäärän mukaan. Tämä on vähän hullunkurista, koska tässähän bisnes perustuu IT-ongelmiin. Meillä asiakas maksaa kiinteää kuukausimaksua toimivasta IT-infrasta, ja me teemme kaikkemme, että se myös toimii. Kun asiakas tietää etukäteen hinnan, ei yllättäviä kustannuksia ja heilahduksia tule, ja näin IT:n hinta on myös budjetoitavissa”, Rantanen sanoo.

Huoleton Premium-palvelun tyytyväiseen asiakaskuntaan kuuluu erityisesti pk-sektorin yrityksiä. Lisäksi Triuvarella tunnetaan yhdistysmaailma, ja asiakasreferessien joukosta löytyykin maineikkaita yhdistyksiä, kuten Suomen Partiolaiset ry. Asiakkaiden yhteisenä nimittäjänä on halu ulkoistaa palvelu, joka ei kuulu omaan ydintekemiseen.

Yhteistyöstä ja sen mahdollistamista palveluista hyötyvät kaikki

Kumppanuutemme Triuvaren kanssa perustuu siihen, että molemmin puolin ymmärretään toisen toiminta, vahvuusalueet sekä millaisia tarpeita asiakkailla on. Olemme tästä uudesta yhteistyöstä innoissamme, koska pystymme suosittelemaan asiakkaillemme kustannuksiltaan kiinteää IT-palvelua, joka toimii.

“Yhteistyötä tekemällä pystymme molemmat palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin. Esimerkiksi Pipedriven CRM on ohjelmisto, josta voidaan hyötyä monessa IT-palveluita tilaavassa yrityksessä myynnin ja asiakashankinnan saralla. Meiltä puolestaan löytyy tämän ohjelmiston helppo käyttöönotto ja tuki, jolloin asiakkaan ei tarvitse etsiä ratkaisua kauempaa”, yhteyspäällikkömme Antti Ellonen summaa.

Pääasiahan on, että asiakas saa tarpeeseensa tai ongelmaansa avun – laajemman verkoston kautta se on helpompaa ja huolettomampaa.

Kiinnostuitko kumppanuustoiminnastamme? Lue lisää ja tule yhteistyöhön Suomen johtavan ohjelmistojen markkinapaikan kanssa! 

Kiinnostuitko SaaS inventaariosta?