Mitä asiakaspalveluun sisältyy?

Asiakaspalvelumme kattaa tilauksiin ja asiakastiliin liittyvien asioiden hoitamisen lisäksi yksittäisten ohjelmistojen käyttötuen ongelmatilanteissa.Tukea saat puhelimella, sähköpostilla tai chat-palvelun kautta. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo. 9:00 - 17:00.

2019-08-16T00:11:35+03:00December 10th, 2018||

Kuuluuko asiakaspalvelu hintaan?

Asiakaspalvelu sekä asiantuntijatuki, joka vastaa kaikkia tuotteita koskeviin käyttöä koskeviin avuntarpeisiin ja ongelmiin. kuuluu hinnaston mukaiseen peruspalvelumaksuun. Isommat toimeksiannot, kuten konfiguraatiotyöt tai käyttöönotot laskutetaan erikseen ja niistä sovitaan aina ensin asiakkaan [...]

2023-02-02T14:18:23+02:00December 10th, 2018||

Voinko muuttaa (kasvattaa tai pienentää) tilauksieni sisältöä?

Kyllä. Kirjaudu tunnuksillasi itsepalveluun tarkastellaksesi tilauksiesi sisältöä. Useimpien tuotteiden osalta voit myös tilata lisää palveluita/tunnuksia/tilejä/kapasiteettia. Tilausten pienentäminen onnistuu yleensä vain sopimuskauden mukaan, eli kun käynnissä oleva sopimuskausi päättyy kyseisen palvelun/tunnuksen/tilin/kapasiteetin [...]

2018-12-10T16:12:08+02:00December 10th, 2018||

Jatkuuko sopimus automaattisesti 12 kk:n jälkeen?

Oletusarvoisesti ei. Voit kuitenkin tilausvaiheessa (tai myöhemmin itsepalvelusta) merkitä sopimuksen jatkumaan automaattisesti. TÄRKEÄÄ: Huomioithan, että sopimuksen jatkumisen edellytyksenä on seuraavan kauden maksun suoritus ennen uuden sopimuskauden alkamista. Jos maksutapana on [...]

2018-12-10T15:54:56+02:00December 10th, 2018||
Go to Top