Ohjelmistoja.fi on SaaShop Oy:n ohjelmistoihin ja SaaS-tuotteisiin keskittynyt innovatiivinen markkinapaikka, josta saatte kaikki ohjelmistot helposti yhdellä laskulla. Tarjoamme apua yrityksellenne sopivien ohjelmistojen valintaan ja käyttöönottoon, jotta ohjelmistojen hankinta olisi mahdollisimman vaivatonta. Kehitystiimimme tekee jatkuvasti töitä asiakaskokemuksen parantamiseksi ja helpottamiseksi entisestään. Tässä artikkelissa kerromme kuulumiset itsepalveluportaalin kehitystiimiltä. 

SaaS-ohjelmistojen markkinapaikkamme kehittyy jatkuvasti ja mukana on niin uusia ohjelmistoja kuin hedelmällisiä yhteistyökumppanuuksia. Koska olemme keskittyneet erityisesti pk-yritysten ohjelmistohankintojen helpottamiseen, kehitämme palveluamme jatkuvasti vastaamaan asiakaskuntamme toiveita ja tarpeita. Verkkokauppamme sisältää helppokäyttöisen itsepalveluportaalin, jonka jatkokehittäminen on yksi tämän hetken prioriteeteistamme. Kehitystiimimme vetäjän Veli-Pekka Nurmen mukaan asiakaslähtöisyys on kehityksen keskiössä: 

“Kehitämme olemassa olevaa portaalia paremmaksi ja seuraamme aktiivisesti palvelun käytön statistiikkaa. Muutoksia tehdään todellisten tarpeiden pohjalta – kuuntelemme herkällä korvalla käyttäjiä eli yrityksiä, jotka ovat keskittäneet ostonsa markkinapaikkaan sekä pyrimme huomioimaan markkinapaikkaan tulevien ohjelmien tarjoajien tarpeita.”

“Ohjelmistojen hankinnan keskittäminen yhteen paikkaan tarjoaa asiakasyritykselle huomattavia etuja. Uudistettu itsepalveluportaalimme tulee helpottamaan entisestään asiakkuuden ja ohjelmistotilausten hallintaa”, verkkokauppavastaavamme Oskar Reponen jatkaa.

Luvassa on uusia toimintoja ja entistäkin selkeämpi kokonaisuus

Kehitys pohjataan tavoitteeseen asiakasystävällisestä kanavasta, joka on paitsi selkeä ja helppo käyttää, myös tarjoaa kaikki tarvittavat toiminnot. Itsepalveluportaali saa myös visuaalia uudistuksia.

“Itsepalveluportaaliin on tulossa uusia ominaisuuksia. Jatkossa esimerkiksi kaikkien verkkokauppamme kautta ostettujen ohjelmistojen lisenssejä pystyy hallinnoimaan itsepalveluportaalin kautta. Näin asiakkuuden perustietojen hallinnan ja ohjelmistotilausten lisäksi pystyy myös lisäämään tai vaihtamaan ohjelmistojen käyttäjiä yhdestä paikkaa,” palvelun kehittäjä Mikael Palmroos kuvailee.

Asiakkuuteen liittyvien perustietojen kuten yritystietojen tai laskutussyklin muuttaminen on myös helppoa portaalin kautta. Selkeiden ohjeistusten eteen tehdään jatkuvasti töitä. 

Olemme tästä kehitysaskeleesta ylpeitä ja innoissamme! Lisää kuulumisia itsepalveluportaalin kehitystiimiltä on luvassa lähempänä palvelun uudistuksen julkaisua. Ohjelmistojen markkinapaikkamme on tarkoitus viedä myös kansainvälisille vesille: 

“Tavoitteemme on olla kansainvälinen avoin markkinapaikka kaikille hyville ja laadukkaille SaaS-periaatteella toimiville ohjelmistoille,” Veli-Pekka visioi. 

Kiinnostuitko SaaS inventaariosta?

Uutiskirjeen tilaajana pysyt kärryillä ohjelmistojen kehityksestä ja näet ensimmäisenä mielenkiintoiset uutiset.