Kun sinulla on useita sivuliikkeitä, jälleenmyyjiä, franchising-yrityksiä tai toimipisteitä, voit helposti menettää brändimarkkinoinnin ja budjetin hallinnan. Saatat tarvita apua maksimoidaksesi yrityksesi markkinoinnin tulokset. Sopivia keinoja tähän ovat liidien luominen sekä henkilökohtainen ja relevantti automatisoitu asiakasviestintä. Loopify ja sen helppokäyttöiset työkalut auttavat luomaan erilaisia ​​markkinointikampanjoita kaikkiin tilaisuuksiin ja asiakaspolun vaiheisiin riippumatta siitä, haluatko houkutella, konvertoida tai kasvattaa asiakaskuntaa.

Loopifyn avulla voit jakaa resursseja ja vähentää kustannuksia samalla, kun säilytät brändisi täyden hallinnan. Tutustu tähän naurettavan hauskaan ja helppoon markkinoinnin automaatiotyökaluun!

Loopifyn Email campaign editor

Luo tiimillesi luottavainen olo yrityksesi brändistä

Loopifyn ideana on pitää markkinointiviestintä “niin yksinkertaisena, että jopa pomosi osaa tehdä sitä”. Sinä luot sisällön ja Loopify hoitaa loput. Joskus voi olla hieman haastavaa saada kaikille tiimin jäsenille luottavainen olo sen suhteen, että he käyttävät yrityksen brändiä oikein. Loopifyn avulla voit valita, mitkä kampanjat, mallit ja kuvat haluat jakaa jälleenmyyjillesi. Näin he voivat helposti kopioida ja käyttää jakamiasi vaihtoehtoja viestinnässään asiakkaiden kanssa. Voitte työskennellä yhdessä ja samalla parantaa viestintää eri kanavien välillä ja seurata sitoutumisten sekä konversioiden lisääntymistä. Tällä tavoin kaikilla on samat ohjeet ja toimintamallit, jolloin myös tiimityö nousee uudelle tasolle.

Loopifyn valmiit mallipohjat jaettavaksi sivuliikkeelle

Tarjoamalla sisältöä ja resursseja jälleenmyyjien saataville hallitset helposti eri kanavien välistä markkinointia, ja viestintä pysyy johdonmukaisena. Tämä johtaa myös parempaan asiakaskokemukseen, mikä puolestaan ​​saa aikaan korkeammat vastausprosentit.

Jaa kuva sivuliikkeelle Loopifyn avulla

Älä luo uudelleen jotain, mikä on jo kerran tehty

Jos haluat saada kampanjajakelun hallintaan nopeasti ja helposti, käytä samoja resursseja. Tällä tavoin vältät epäjohdonmukaiset ​​viestit ja saat parempia tuloksia. Etuna on myös se, että kukaan ei tuhlaa aikaa tekemällä samaa asiaa kahdesti.

Asiakastietojen ja tietosuojahaasteiden lisääntynyt määrä tuovat omat ongelmansa yritysten viestimiseen, kun halutaan tavoittaa tietyn kohderyhmän asiakkaat ajoissa. Loopifyn avulla viestit asiakkaillesi useammalla kuin yhdellä kanavalla. Yhdistä sähköpostit, tekstiviestit, kupongit, aloitussivut, kirjeet ja postikortit saadaksesi parhaan mahdollisen kokemuksen eri kanavien välillä ja tavoittaaksesi oikeat asiakkaat oikeaan aikaan.

Loopify auttaa yrityksiä keräämään asiakastietoja laillisesti sekä räätälöimään viestintää oikean henkilön tavoittamiseksi oikeaan aikaan ja seuraamaan digitaalisten markkinointikampanjoiden tehokkuutta sekä sijoitetun pääoman tuottoprosenttia.

Loopifyn Flow Campaign Editor

Säästä arvokasta aikaa ja vältä toistuvia töitä

Loopifyn avulla voit luoda yhden sähköpostikampanjan, joka luo satoja henkilökohtaisia ​​versioita alkuperäisestä sähköpostiviestistä. Se muuttaa sähköpostin lähettäjää, kuvia, linkkejä ja muita jälleenmyyjätietoja riippuen asiakkaasta ja siitä, kuka on jälleenmyyjä, johon asiakas on yhdistetty. Luit oikein, kaikki tämä onnistuu vain yhdellä sähköpostikampanjalla.

Kuinka tämä on mahdollista? Account collectionsin avulla. Account collection pitää sisällään tietoja (kuten sähköpostiosoite, puhelinnumero, nimi, osoite) tietyistä jälleenmyyjistä, myyntiedustajista ja asiakkaiden edustajista. Kun käytät näitä tietoja muuttujina sähköposteissa, ne mukautuvat vastaanottajan mukaan. Account collectionin avulla luot sähköpostikampanjoistasi persoonallisempia ja henkilökohtaisempia.

Persoonalliset sähköpostikampanjat Loopifyn avulla

Tämä on täydellinen ratkaisu, jos yrityksesi kommunikoi esimerkiksi useiden jälleenmyyjien, sivukonttoreiden tai franchising-yhtiöiden kanssa. Account collection sisältää kaikki tarvittavat tiedot asiakkaillesi ja tekee sähköpostikampanjoiden koko prosessista huomattavasti helpompaa ja tehokkaampaa.

Porsche Norway kasvatti tapahtumansa osallistumisprosenttia yli 100 % Loopifyn avulla

Porsche Norway halusi kutsua mahdollisimman monta Porsche-harrastajaa uuden Porsche Center Asker & Bærumin avajaisiin, tavoitteena kuitenkin samalla säilyttää tapahtuman tasapaino ja hallinta. Haasteena oli tilakapasiteetti ja tapahtumien ilmoittautumisten seuranta.

Loopifyn avulla Porsche Norway pystyi luomaan automatisoidun kampanjan, joka hoiti koko tapahtumakutsu-, rekisteröinti- ja osallistumisprosessin. Tämä osoittautui onnistuneeksi ratkaisuksi, sillä tapahtuma oli suurin kaikista Norjan Porsche-keskusten avajaisista. Kävijämäärä kasvoi yli 100 %. Lue koko tarina siitä, kuinka haaste ratkaistiin.

Jos haluat yksinkertaistaa tapojasi työskennellä markkinoinnin parissa ja luoda tehokkaampia brändisi mukaisia kampanjoita, suosittelemme ottamaan Loopifyn käyttöön!